2 Eylül 2015 Çarşamba

MİM : KORKUYORUM ANEEYYYY




   
     Merhaba arkadaşlar başlıktan da anlayacağınız üzere bugün mim yazacağım. en sevdiğim şey :D


    sağolsun kankacığım yani elif daha da açarsam sade soda nın bloggerı beni mimlemiş :)



     zaten mim yazdığını öğrenince direk anladım ahaa didim kesin beni mimlemiştir :D


    neyse ona da burdan selam söyleyip ilk soruya geçmek istiyorum .



    geçmişine inip korkularının temelinden başlayalım. küçükken seni en çok ne korkuturdu ?

   - güzel soru. aslında beni en çok karanlık korkuturdu herkes gibi :D ancak ben çok küçük yaştan beri korku filmi seyrediyorum. nedeni ise ailem korku filmine bayılır. bende onlarla oturup izlerdim. gece yatağımda o kadar çok korkardım ki bazı geceler beni bulamasınlar diye yorganımın içine saklanıp nefesimi tutmaya çalışırdım. sırf nefes sesimden benim burda olduğumu anlarlar diye :D


  bizim odada ki dolap yok mu ....  bütün canavarların ordan çıktığını sanardım. sırf bundan dolayı hala o dolabın kapaklarını iyice kapatmadan yatmam alışkanlık olmuş :D


  bir de hayal gücü fazla olan bir çocuktum korku filmi izlemesem bile kendi kafamdan canavarlar oluştururdum . 


   veee tabi ki televizyon :D halka izleyenlerin korkulu rüyası . sırf halka çıkacak diye içinden tv lu oda da yatmazdım :D


    Hey gidi günler bee . ikinci soruya geçelim


   peki artık büyüdün ama yine de korktuğun çok şey var . Bu atmosferlerin hangisinde bir gece yarısı yalnız başına kalsaydın daha çok korkardın ??

   - ben bu soruyu ilk okuduğumda hangi atmosfer demiştim :D neyse hmm... buldum

     hastanenin morgunda :D başka nerede olacak. düşünsenize ovv Allah ım sen koru Yarabbim.


   kabuslarından hangisini görünce bütün gün etkisinden çıkamazsın ?

  
    - ilk olaraktan çok kabus gören bir insanım genellikle gece 3 te uyandığım kabuslardan etkilenirim. nedeni çünkü ben istesem bile uyanamıyorum ses te çıkaramıyorum. sadece nefes alış verişim çok hızlanıyor ve sesli nefes alıyorum zaten sonra da ablam uyanıp beni uyandırıyor. böyle garip bir insanım :D :D


   düşündüğünde seni ne gergin eder ?

  geçmişim hakkında ve geleceğim hakkında düşünürken . şimdiki zamanla bir sorunum yok :D

    yurt dışında ilk cadılar bayramında ne giyersin ?

  vallaha benim cadılar bayramıymış şuymuş buymuş hiç sevmem gavur bayramı sonuçta :D


    diyelim ki eve seni öldürmek isteyen biri girdi nereye saklanırsın ?


   çok düşündüm ve bir şey bulamadım aga zaten en küçük kardeşimi üstüne salsam yeter o gerisini halleder :D

   ya da özel silahımı kullanırdım ki bu da elektrik süpürgesi :D ama vallaha iyi insan dövülüyor onunla tescillenmiş ve kanıtlanmıştır. :D


   ruhani varlıklar sence aramızda mı ?

   ruhaniden kastın üç harfliyse tabiki de aramızda onlar bizlerle bilmeyen yoktur herhalde :)
  
    yaşadığın en kötü his ?

   yaw şimdi anlatmak isterimde hala utanıyorum maruz görün arkadaşlar bu soruyu es geçiyorum.


    bir korku filminde olmazsa olmaz dediğin şey

  tabiki dee o müzik sesinin yerli yersiz yükselmesi la sırf o müzikler yüzünden filmi izleyemiyorum ki hep yüzümde bir yastık :D olmuyor yapmayın biraz empati yapımcılar :D


   hiç olağan üstü bir şey yaşadığını düşündün mü  ?

   hee evet tabi bu olağanüstü mü emin değilim. galiba değil ama yine de diyim sbs ye girmeden önceki akşam rüya gördüm bir İngilizce sorusu ve o soru sınavda çıkmıştı Allah tan o soruyu araştırmıştım da doğru çıktı :)

 
şeyy mim olduğu için birini mimlemem gerek bir özentinin bloğu- ordan burdan şurdan kolay gele komşum :)


   neyse arkadaşlar birazcık uzun oldu farkındayım kendinize iyi bakın sağlıcakla kalınn :)
 


  
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder