28 Şubat 2016 Pazar

MİM MİM MİİİMMM : HAFTANIN BLOĞUU


   Merhaba arkadaşlar nasılsınız , iyisinizdir inşallah.  Beni   sorarsanız benim keyfim yerinde çok şükür. Bugün başlıktanda anlayacağınız üzere bir bloğu tanıtacağım. Tabi çoğu kişi birçok blog tanıtsada bana bugüne nasip oldu. Napalım :) 

  Sizlere en yakın arkadaşımı tanıtacağım belki çoğunuz biliyordur ama yine de tanıtacağım :) SADE SODA  ... 

  Sade Soda'nın bloğunu tanıtmadan önce size bir kaç şey söyleyeceğim. ben bu kız sayesinde blog açtım. bu kız dediysem adı Elif :) kendisi sıra arkadaşımdı bir zamanlar. Anlayacağınız üzere ona çok özendim ve dedim ki neden ben de açmayayım ki ?? işte ben de böyle açtım  bloğu yoksa ben bloğun b'sini bilmezdim. 


  Sıra geldi bloğundan bahsetmeye... 
eğer bir kore fanıysanız kesinlikle tavsiye ederim çünkü yazılarında izlediği kore filmlerini, dizilerini ve de tabiki gruplarını tanıtıyor. Sadece o da değil tam bir anime hastasıdır hatta 9. sınıfta sabaha kadar anime izleyip derslerde uyuduğunu çok iyi bilirim. Artık hocalar onu uyandırmıyordu bile, arada başını kaldırdığında hocalar günaydın Elif diyorlardı . Anılar anılar ... 

  Yazı yeteneği gerçekten vardır. dilerim ileri ki zamanlarında şiirlerini de burada paylaşır. Bu konuda biraz çekingendir de :) 

   Uzun lafın kısası yazma yeteneği olan, yazılarını okuduğunuzda sıkılmayacak bir blogtur. hatta tam tersi eğlenirsiniz bile :) 

   O yüzden bir an önce bloğuna bakmanızı tavsiye ederim. bu  da bloğunun linki bakmak isterseniz tık tık 

   Bu günlük bu kadar diğer yazımda görüşmek üzere sağlıcakla kalınn :)  

      


Hiç yorum yok: