30 Ocak 2017 Pazartesi

2017'YE DOĞRU ( GECİKMİŞ BİR MİM MİM MİİİMM )



        Merhaba yazımı okuyanlar 😃 
  Belki farketmişsinizdir neredeyse yarım yıldır yazı yazamıyorum tabi bana yıllar geçmiş gibi gelsede gerçeği bu 😖 

  Bilen bilir bilmeyenler için tekrar söyleyeyim ben üniversite sınavına hazırlanıyorum bu yüzden hiç pc ile uğraşamıyorum. bu yazıyı bile deneme sınavı olduktan sonra yazabiliyorum düşünün halimi 😔 

  Her ne kadar geç olduğunu bilsemde bu mimi yapmak istedim, o zaman hadi başlayalım 😊 

  SORU 1. Kimse mükemmel değildir ama yine de eksikleri düzeltmek mümkün. Huylu huyundan geçmez mi dersin? Yoksa şu huyumu değiştirsem hiç fena olmaz mı? Nedir o huyun? 2017 için kendinde değiştirmek istediklerin neler?


    Bence bu huydan huya değişir diyerek bazı huylarımdan kurtulmak isterdim amma velakin ki bu çok zor bir şey. Ama yapmaya başladığım bir şey var artık her çantası açık kişinin arkasından koşup kapamaya çalışmıyorum benim için şimdilik bu bile iyi bir şey 😄 


    Biraz daha az inatçı olmak ve daha az sinirlenmek - dualarınızı bekliyorum - gelsin diğer soru 


    SORU 2. Meşhur Alaaddin'in Sihirli Lambası oldu ya kucağına düştü. Ve tabi ki 3 dilek hakkı verdi. Dikkatli düşün, klavyenden çıkan her cümleyi gerçeğe dönüştürebilir. Ne dilerdin?


     1. İlk dilek hakkımı dünyadaki tüm insanlar için kullanıp nerede savaşa yol açabilecek kadar pislik çıkarcı insan varsa hepsi gebersin - çok kibar söyledim biliyorum :) - 

     2. Biraz daha geç büyümek istiyorum zaman yavaşlasın daha hazır değilimm 

     3. Sağlık tabi ki ... 


   SORU 3. Şimdi gerçek hayata dönüyoruz, evin, çocukların, kendin, kedin.. için yeni yılda neler yapmak var aklında? Şimdiden düşünelim ki, yeni yıl kapıda hazırlıksız yakalanmayalım :)


   Tabikide ders, ders, deeeerssss...  bir de yemek yemek ve yatmak 
tabi LYS den sonrayı sorarsanız ful film ve dizi izleyeceğim hatta aklımda da var şimdiden neler izleyeceğim hadi bakalım hakkımızda hayırlısı...  

   SORU 4. Piyangodan büyük ikramiye çıksa hepimiz dünyayı gezeriz değil mi? Sen neler yapmak isterdin? Bir de şöyle düşün, o istediklerin için çok  para şart mı? Belki de değildir.



       Aslında emin değilim çünkü annem sağolsun neredeyse bir dediğimi iki etmez belki kendime pc alırdım birazını kendim ve kardeşlerimin eğitimi için ayırırdım bir de anneme deniz kenarından bir yazlık alırdım -annemin öyle bir hayali varda 😊 -  gerisinide dağıtırdım herhalde.  Aaa kendimede ev alayımm 😁 


   SORU 5. Para para para. Para harcamadan da gerçekleştirebileceğin hayallerin vardır elbet. Haydi onları da paylaş, bekliyoruz. 
 de

    Sadece yakın arkadaşlarımla bizim evde kopmak tabi gece de bizde kalacak.

   Sadece tek takılacağım bir kaç günde iyi fikir -yalnız takılmayı severim-  . 

   Galiba bu kadar pek hayal kuran bir insan değilim geçmişte takılmayı daha çok seviyorum :))  


   Bu arada söylemeyi unuttum beni mimleyen dağınık anne buradan mim için teşekkürlerimi sunup onunda yazısını okumak isteyenlere tık tık  

  Bir de söylemeden edemeyeceğim ne zamandır girmiyorum takipçi sayım artmış hayrola yazmamamdan memnunsanız çekinmeden söyleyin sanki yazmadığım için teşekkür gibi bir  şey olmuş 😅 

  Neyse çok uzattım şimdiden hepinize iyi akşamlar kendinize iyi bakın artık ne zaman girerim belli olmaz 😊


   bir de lütfen DUAlarınızı eksik etmeyin şimdiden teşekkürler ..

   


    
         

1 yorum: