6 Ağustos 2015 Perşembe

BİSİKLETİN GAZABI :D





    Merhaba arkadaşlar nasılsınız :) iyisinizdir inşallah :) 

    Ne yazık ki bende iyi olmak isterdim ama bugün küçücük çocukların maskarası oldum :( 

   Nedeni ise hadi anlatayım :D
  

   Ben evde oturmayı çok seven bir insanımdır . dışarıya çıkmaktan pek hoşlanmam :) 

   Anlayacağınız ev kuşuyum :) neyse uzatmayayım.


   bugün annem ve her zaman ki kankaları anlaşmış parka gideceklermiş. annem ablamla bana dedi ki hadi sizde gelin ablamda tamam diyince gitmek zorunda kaldım - ablamın kararlarını uygularız genelde- 


   parka gittik oturduk neyse işte kız kardeşimde bisikletini getirmiş. bari iki tur atayım dedim . 

                  
     aldım bisikleti sürmeye başladım. hani şu büyük parklar varya orada işte . neyse hız yaptım bayaa bir YAPMAZ OLAYDIM :D 

   önümdeki kocaman çöp kutusunu görmedim daha doğrusu geç farkettim ama nafile güzel çaktım yanii :))
                           


   arkadan iki tane çocuk bana bakıp nasıl güldüler yaa birde bu yaştan sonra düştük üstüne rezil olduk :D Allah tan çok insan yoktu da daha fazla rezil olmadım :)


   en çok koyanda çocukların  en fazla 5 yaşında olmasıydı  :D 


   durun atladım ama :) çocuklar bana gülerken ben bunlara yerden bir baktım çocukların sesi kesildi artık nasıl baktıysam :) 

    tabi hemen annemlerin yanına kaçtım bir de baktım çocuklarda tam karşımda. yaşlı bir teyze geldi ve çocuklara bastonla vurdu . yaşlı teyzenin ellerinden öpüyorum intikamımı aldı puaahahahh 

    neyse bugünlük bu kadar sağlıcakla kalın :))) 

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder