19 Aralık 2015 Cumartesi

SONUNDA BURADAYIMM ^^


   merhaba, saygılar, sevgiler...

   biliyorum bayağıdır giremiyorum. sınavlardan sonra gireceğim dedim ama şaka gibi bilgisayar bozuldu. mal gibi kaldım anlayacağınız :D 

  kardeşlerimin elinden zorla da olsa aldım ve buradayım :) o kadar çok yazmayı özlemişim ki - sanki çok yazım varmış gibi - inanamazsınız. hiçbir şey paylaşamamak kötü bir şeymiş onu anladım. 

  ama sonunda geldim inşallahta devam edeceğim. amma velakin ki yine 2 hafta sonra yazılım var üstüne 4 performans ödevi ve de 2 tane de roman sınavım var ve ben sadece 1 kitap okudum ve daha performanslara başlamadım bile. Hakkımda hayırlısı bu gidişle yetiştiremeyeceğim. 

  sonracıma bunun stresi derken bir de üniversite için soru çözün diyorlar biraz bizi bırakın da çözelim. gerçekten robot olmamızı istiyorlar ve de başarıyorlarda. kendimi yarış atı gibi hissediyorum. size de öyle oluyor mu ? 

  farkındayım yazıya başladığım andan itibaren yakınmaya başladım ama elimde değil kaç gündür kendimi yiyiyorum. 


   


        benim olayım tam da  bu. başka şekilde açıklanamaz :D 

     neyse daha almanca sözlüğümü açıp 125 tane birleşik kelime bulmalıyım. bana kolay gele size de güle güle :D 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder