1 Ocak 2016 Cuma

HOŞ MU GELDİN 2016 ???


   Kafamda deli sorularla bir seneye daha girmiş olduk. hepimize hayırlı uğurlu olsun :) 

   

  Bu hayatta 1 sene daha geçirmiş olduk ve bu olay beni  biraz tedirgin etti açıkçası. biz faniler hayatı kaybetmeye bir yıl daha yaklaşmış olduk.

  Şimdiden kendimi yaşlanmış hissettim :D 2000'lerde doğan tayfayı hatırladıkça...

  20. yüzyıldan kalmayız yaniii :D 

  Bu sene ki amaçlarımdan biri de her dakikamı dolu dolu geçirmek -her ne kadar başaramayacakmışım gibi gelse de- istiyorum. 

  Dilerim inşallah herkes mutlu mesut geçirir :) istediği gibi...

  Biraz geç kalınmış bir yazı amma velakin ki dün çok yorgundum yine hastanelerde sürünüyordumda. diğer yazımda belki anlatırım. 

  Neyse herkese iyi seneler dileyip yazımı burada sonlandırmak istiyorum herkese iyi günler :)   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder