21 Şubat 2016 Pazar

SİZE GÖRE SANAT ESERİ NEDİR ??



   Öncelikle herkese merhabalar :) bayağıdır yazmak istiyorum ama bir türlü yazmak nasip olmadı. neyse bugüneymiş. aslında yazmam gereken çok şey olsa da zaman geçtikçe yazmak istediğim şeyleri unutuyorum bu en büyük sıkıntım. biraz fazla konuştum YİNEE hemen konuya geçeyim. 

  Felsefe hocamız  :"size göre sanat eseri nedir ?" diye bir ödev verdi. Aslında ucu açık bir soru sormuştu hem kişiden kişiye değişen bir şeydi bu. 

  Açıkçası bana göre bir sanat eseri eşsiz ve mükemmel olan bir şeydir. ancak bu düşüncenin bana mahsus olduğunu anladım çünkü çoğu arkadaşım yemek getirmişti, birkaçı da resim ve müzik. 

   Bir tane arkadaşım vardı o kız iskender resmi getirmişti yaa iskender :D gerçekten garipti . onun yüzünden sınıfta canımız çekti yaw bir de bir anlatışı var ağzım sulandı. 

  

ama maalesef ki bizim ağzımız sulanınca bu kadar tatlı -aslında hiç tatlı- olmadık :D 

  Şimdi merak ediyorsunuzdur - belki de etmiyorsunuzdur kim bilir :D- bu kız bu kadar laf etti kendisi ne yaptı diye... hemen söyleyeyim ben de su yaptım. aslında kendimi sunacaktım da hoca "kendini sunan laflarıma da hazır olsun" dedi gel de şimdi kendini sun :D bundan dolayı su dedim. 

  Neden su diye sorarsanız bana göre su hayattır hayat güzel diyerekten çaktırmadan bir reklam yapıp devam ediyorum :D  





 Şaka bir yana gerçekten mucizelerine girmeden size küçük bir şeyini anlatacağım. Aslında su bütün sanat eserinin hatta insanlığın gelişmesinde büyük rol oynar. kısaca su anadır anaaaa... 

  Şöyle ki size zamanda yolculuk yaptırıp ilk kabilelerin dönemine götüreyim. Bu insancıklar nerelerde yaşıyorlardı ?? tabi ki hemen aklınıza gelmiştir suyun çevresinde çünkü az önce de dediğim gibi su hayattır. bu yüzden insanlar suyun çevresinde yaşayıp kabileler kurmuştur. böylelikle çoklu yaşamanın getirdiği  bir takım ihtiyaçtan dolayı da yeni yeni şeyler icat edilmiştir böylelikle insanlık gelişmiştir.  Ahanda insanlığın tarihini de öğrendik bakıınn konu nerelere geldi bir sudan :D  

  Neyse hoca o gün okutturmadı akşam eve gidip felsefeye göre sanat eseri nedir diye araştırdım bir de ne göreyim !!! sanat eseri insanın yaptığı şeyler olarak kabul ediliyormuş. neden yani neden Yaradanın sanat eserleri sayılmaz ki ? anlamam... asıl onlar sanat eseri. 

   Ben de bundan dolayı en sevdiğim şeylerden birini yaptım HARRY POTTER.


 Suya da o kadar çalışmıştım yazık oldu diye geçirdim içimden. sonraki günde hoca beni kaldırmadı şaka gibi yaa. Onu da geçtim arkadaşım çikolata getirdi sanat eseri diye onu da geri çevirdi neymiş bu sanat eseri değilmiş. o zaman size göre demeseymiş felsefeye göre deseymiş. 

 İşte bu yüzden bir daha felsefe ödevlerine bu kadar özenmeyeceğim. Bunu duy Cem hocaa... 

 Neyse yine çok konuştum arkadaşlar herkese iyi akşamlarr :) bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşça kalınn :))))