21 Haziran 2016 Salı

Şanssızlıklarım # Vol 1

   
   Öncelikle herkese selamlarımı iletmek isterim. yaklaşık 2 saattir bilgisayar başında olmama rağmen ben size daha yeni yazmaya başlıyorum ve gerçekten çok yoruldum hemen size özet geçmek istiyorum. 

  geçenlerde annem kitaplarımızı istedi geri dönüşüme göndermek için. Bende ne var ne yoksa çıkarmaya başladım kitaplarımla birlikte testlerim, ödev defterlerimi falanda attım. Atmaz olaydım!! ödev defterimin içinde yazmam gereken bütün yazılar, mimler vardı ;  gitti

   

  Bu yüzden bütün bloggerların yazılarını okumaya çalıştım sırf birkaç mim bulayım diye. Allah'a şükür buldum birkaç tane  ondan sonra beynimi zorladım ben ne yazacaktım diye. Sonunda oradan da bir kaç yazı topladım etti 14. Hayırlısıyla yarın başlamak istiyorum yazmaya. 

 Bu arada fark ettim ki o kadar çok mim yapılmışkiiii... benimde hedefim bir tane kendim hazırlamak. 

 Neyse arkadaşlar bugünki yazımı burada sonlandırmak zorundayım yoksa ablam yardım etmiyorum diye beni katledecek :D Hepinize hayırlı ramazanlar dilerim. iyi oruç tutmalaaaar :) 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder