29 Ekim 2015 Perşembe

HASTAYIM :/



   Hastayımmm. çok hastayım :( maalesef ki okullar tatil ve ben yataklarda sürünüyorum. salı günü de okula gitmedim, dün de gidemedim. aslında işime gelmiyor değil ama :D hasta olunca insan tatilin bile tadını çıkaramıyor. 
  
             

  
  benim planlarım vardı hepsi yalan oldu. plan derken ders çalışmaktan bahsediyorum ancak başım kaldırmıyor. bir de bugün öğrendim fenenjit olmuşum.-doğru mu yazmışım bilmiyorum ama-   

   üşümekten bir hal oldum üşüyorum. ama üşümeye bile alıştım artık :) üstüne ablam üniversiteden döndü o da hasta, geceleri senkronize bir şekilde öksürüyoruz :D  inşallah salı gününe kadar iyileşirim de okula giderim. 

 yarım saattir ne yazsam diye düşünüyorum aklıma bu kadar geldi arkadaşlar malum insan hasta olunca pek hali olmuyor . bu günlük bu kadar diğer yazımda görüşmek dileğiyle :) hoşça kalın 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder