14 Ekim 2015 Çarşamba

SAÇMALAMALAR - VOL 1



  
 Merhaba arkadaşlar nasılsınız :) iyisinizdir inşallah, beni sorarsanız ben de nasıl olayım okulu ekme keyfisi işte :D aslında tam olarak ekme sayılmaz da neyse. doktora gittim de beden eğitimi derslerine katılmamak için rapor alacaktım raporu verdi üstüne 4 tane de ilaç verdi. merak etmeyin kötü bir şey değil hepsi vitamin ilacı , anlaşılan doktor beni sağlıksız bulmuş. 


 yarım saat boyunca uğraştıktan sonra fotoğrafı bilgisayara atabildim. üstüne şanssızlık yaa farenin pili bitti. neyse sizi yeni kankalarımla tanıştırayım bir süre onlarla takılacağım. ^^ 

  


  size selam söylüyorlar :) 


 aslında şu anda matematik çalışmamak için buradayım ama maalesef ki gideceğim yoksa eksiyi alırım. neyse zaten bu aralar eve o kadar yorgun geliyorum ki tek yaptığım yemek yiyip yatmak. derslerde yalan oldu bu gidişle işletmeyi anca kazanırım :D tabi işletmeyi küçümsemiyorum yanlış anlamayım ama hedefim pdr olunca :) 

 neyse arkadaşlar bu kadarlık yeter bir sonra ki yazımda görüşmek üzere hoşça kalın :)) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder