20 Ekim 2015 Salı

NEDEĞĞNN BEDEN DERSİ :/


  
   Merhaba arkadaşlar. bugün size küçük bir olayı anlatacağım daha bugün yaşadım, eve geldim ve hemen pc nin başına geçtim :D 


  bugün okulda beden dersimiz vardı - en sevdiğim ders (!) - neyse kıyafetlerimizi değiştirdik. bu arada benim belimde fıtık var bundan dolayı rapor aldım derse katılmayacaktım. sonra son kez katılayım dedim DEMEZ OLAYDIM!..


  derste hoca ilk koşturdu sonra bir kaç hareket yaptık bir harekette de zıpladık. tek ayak üstüne zıplamayı hızlı yapayım dedim hoca yavaş diye bağırınca önümdeki kız bir yavaşladı, bende kızın ayağına bastım, dengemi kaybedip düştüm :( orada bi 2 dakika falan oturdum . aslında daha da kalkmazdım da daha fazla rezil olmayayım dedim.


o değil düşmem bile bir ayrı komikti bir insan düşerken nasıl bağdaş kurup düşer ? biri bana açıklasın. o değil bir de keşke bizim sınıf görseydi . 2 sınıf birden yapıyorduk. neyse artık geçen hafta da kafama az top yemedim, onu da diğer yazımda anlatırım artık bu günlük bu kadar hepinize iyi akşamlar :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder