26 Eylül 2015 Cumartesi

FAREYE NOLDU ??



  
   merhaba arkadaşlar. dakikalarca bilgisayarla cebelleştikten sonra sonunda yazmayı başardım :D 

   sebebi ise başlıktan da anlayacağınız üzere fare çalışmıyor bozulmuş. bunu hangi cani kardeşim yaptı araştırmalıyım yoksa misafirliğe gelen çocuklar mı yaptı kafamda deli sorular. 


 arkadaş faresiz olmak ne zor bir şeymiş yaa. oyun da oynayamıyorsun ki . hadi onu geçtim faceye girdim az önce girmez olaydım :D bir anda tanımadığım kişilerin sayfalarına girdi çıkmak için nasıl cebelleştiğimi bir Allah bir de ben bilirim - yalan söyledim yanımda kuzenim var o da benim rezilliğimi gördü :D- 


  şu an bile kuzenimin canı sıkılmasın diye şarkı değiştiriyorum onda bile bu yazdığım kapanmasın diye az cebelleşmiyorum. bir de müzisyenlerden bir ricam var biraz daha uzun şarkı yapmazsanız olmaz mı yani dakka da bir değiştiriyorum ayıp ayıp. 


  aslında işin garibi bundan birkaç saat önce de bilgisayar bendeydi vallaha stardoll bile oynadım. şimdi niye olmuyor anlamıyorum. kesin kız kardeşim yüzünden o beş dakikalığına almıştı içine edip bırakmış. pis kardeşş. 


 biliyorum stardoll diyorum yaşıma hiç uygun bir oyun değil ama napıcaksın can sıkıntısından insan kral oyundan pasta bile yapıyor :D o kadar boştaydım bu yaz gerisini siz düşünün. 


 neyse arkadaşlar yine çok konuştum. bugünlük bu kadar bir sonra ki yazımda görüşmek üzere :) 

  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder