18 Eylül 2015 Cuma

OTOBÜSTE AKRABA OLMAK :D




 
    merhaba arkadaşlar bugün sizlere dün ki günümü yazacağım :) aslında dün yazacaktım ama o kadar yorgundum ki yazmaya halim yoktu. 


   gecenin 12'sinde arkadaşım mesa attı yarın hastaneye gidicem sende gelsene diye ben de tamam dedim. demez olaydım :D -şaka şaka olsun değdi- 


   neyse öğlen bize geldi ben de hazırlandım, yola koyulduk. maalesef ki 18K ya binmek zorundaydık. kadıköye giden bir otobüs ve o kadar dolu olur ki... 


  bindik öğlen vakitleri yaa çok ta dolu değildi. yine de ayaktaydık o ayrı mesele :) hastaneye gittik işte sonra bir kadıköyü gezelim dedik gezdik eğlendik saate de pek bakmadık saat olmuş 7 :D 


  hemen tabi yemeği hüpletip durağa gittik- hüpletip dediğime bakmayın dişimde tel var yarım saat boyunca yemeye çalıştım :) - 


 bir de baktık ki durağın bir kuyruğu var en önü göremiyorduk gerisini siz düşünün :) sonracıma otobüs geldi tabi bi 15 dakika bekledik neyse bir bindik ki her yer dolu, didim seda koş en arkaya .


 demez olaydım şoför en arka kapıyı bir açtı bütün erkekler bir dolduu... biz tıkıştık arkadaşım koca adamla kavga etti :D bir de bi bağırıyor şoföre daha ne alıyorsun diye :) -bunları diyen benim kız görümlü erkek kankam- 


  bir de arkada ki erkeklerin muhabbetini duysanız 2 dakika da kanka oldular. üstüne bir adam tutunmuyordu :D  bende az daha düşüyordum ama düşecek yer yoktu ki düşeyim :D bir kadınla sırt sırta duruyorduk :D sonunda indiğim an Yarabbi Şükürr diye bağırdım. :) tamam kalabalığa alışığım öğrenciyiz sonuçta ama işin içine trafik ve de uzun yol girince insanın pestili çıkıyor. 

   bugünlük bu kadar arkadaşlar bir sonraki yazımda görüşmek dileğiyle :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder