12 Eylül 2015 Cumartesi

KÜÇÜK BİR HADİSENİN SONUCU





     merhaba arkadaşlar. bugün sizlere küçük bir hadiseden bahsedeceğim. 


    geçenlerde annem 2 kardeşimi alıp yalovaya misafirliğe gitmişti. orada bir gün kalıp dönüşte bir çay bahçesine gidip oturmuşlar. 


    orada garson kız kardeşimin yüzüne çay dökmüş. tabi biz anca annemler eve gelince öğrenmiştik. 


   annem çıldırmış tabi . orada ki garsonu haşlamış üstüne çay bahçesini de birbirine katıp gelmiş. bizimle ilk konuşmasında hala o kadar sinirliydi ki evde olayı anlatırken bile bağırıyordu.


  sabah olmuştu. yanıma gelip sabaha kadar uyuyamadığını söyledi . nedenini öğrenince içim bir daha çok yandı . dedi ki ;


 seher, benim kızımın sadece yüzü yandı da benim canım bu kadar yandı bir de şehit ailelerini düşünsene 20 sene boyunca el bebek gül bebek büyüt o kadar onun için uğraş, hayaller kur sonra da elin iti gelsin tek bir kurşunla o hayatı yok etsin.  o aileleri düşün bir de. 



 geçenlerde de bizim dükkanda ki Ali abinin yeğeni şehit olmuş. o kadar zor bir durum ki Allah bütün şehit ailelerine sabır versin. 


 Aklıma enes abim geldi 20 yaşında kasım da o da askere gidiyor -kuzenim- bir empati kurayım dedim enes abimi şehit olmuş gibi bir an düşündüm . düşünmek bile o kadar acı verdi ki gözlerim doldu ağlıyordum az daha hem de gerçek  olmayan bir şey için düşüncesi bile bu kadar acıken gerçeği nasıldır acaba ? 

 Allah bütün şehit ailelere yardım etsin, sabır ihsan eylesin. Rabbim bütün askerlerimize yardım etsin. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder