20 Eylül 2015 Pazar

LOLİTAA :D ^^





   Merhaba arkadaşlar bugün size çok malca bişey yazacağım aslında neden yazıyorum emin bile değilim ama yazmak istiyorum :D 



  bildiğiniz gibi desem nereden bileceksiniz :D ben rap dinlerim ama dün kuzenlerim geldi evde pop açıp durdular. bugün de berkay'ın lolita şarkısını açtılar. şarkı bende bağımlılık yapmış durumda şu anda bile o şarkıyı dinliyorum :D 


 o değil de şarkının sözlerini dinleseniz o kadar anlamsızca ve terbiyesizce kii ama yine de dinliyorum kendime engel olamıyorum. size tavsiyem sakın bu şarkıyı dinlemeyin :D 


 LANET OLASICA ŞARKIII... 


 neyse arkadaşlar şarkıyı neredeyse hepiniz biliyorsunuzdur ama ben yine de dinlemek isteyenlere tık tık diyorum :D  


  benden bugünlük bu kadar bir sonra ki yazımda görüşmek dileğiyle hoşçakalınn :)) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder